2008年4月2日 星期三

澳洲No.1

這幾天,我特別喜歡向自己、向別人豎起右手大拇指。不是要讚許誰,只是為了向自己、向別人炫耀一下那隻珍奇稀有的無指紋大拇指。

指紋代表身分,紋路人人不同,至死不變,是作為犯罪鑑識的重要依據。我的呢?卻天天在變,看不見原貌。大拇指像片沙漠地,上面有經剝離風化的岩石,日間受熱膨脹,晚間冷卻收縮,岩石外層以不規則的薄片剝落。

今早,這片小沙漠的中央呈現三角洲地形,連接著乾涸的紅河,不消半天,竟已風化成嫩紅的澳洲。此刻,我豎起大拇指的意思很簡單,就是說:澳洲No.1。

8 則留言:

匿名 提到...

so poor... 快d睇醫生!!

匿名 提到...

我建議你每天為它拍照,或許有一天,你能出版一本屬於你的國家地理雜誌(大拇指版),為港人爭光。

wenniaor 提到...

fAn,
好提議喎!
就由你來編輯啦,要趕及於今年香港書展前出版呀!有早冇遲,死都死掂佢呀記住!

匿名 提到...

又要死掂佢?!
呢半年來,我已經死過好多鑊,剛剛復活節先復活,依家又要死過?!
你真係好殘忍!

wenniaor 提到...

fAn,
唔……好啦,唔駛你死住嘞,過埋你今年生日先,之後慢慢嘆,算唔話得啦卦?

匿名 提到...

珍奇稀有的無指紋大拇指???@.@
是否主婦手類的皮膚乾燥呢?
我也是這樣呢,右手拇指幾近沒有了指紋……不過,奇就奇在我又不是主婦又甚少做家務:p

wenniaor 提到...

C,
醫生話係皮膚炎喎...食左一星期藥&塗藥膏,今日情況有好轉,冇流血,傷口亦埋口,甩皮都甩得冇咁多。
你也有這個煩惱嗎?要快d睇醫生啊!*_*

匿名 提到...

睇醫生依個問題呢....因為我有皮膚敏感,長年都會去皮膚科覆診,前幾天才去了,順便問了醫生一下,但那個醫生.....唉,佢望都沒有望多兩眼,隨便開了些閏膚膏給我就算了.....
哈哈,都冇辦法啦,至多都係過關時唔可以用e道囉:p